Thursday, July 29, 2010

penatnya.............

Dah 5 bulan lebih aku bergelar isteri kepada Zamri Bin Ariffin..Dan selama itu la aku mencuba untuk preggy tp belum ada rezeki lagik.....Arini aku baru p Women Health Centre untuk follow up psl period aku yg xregular tuh...bila doc kira,dia ckp period aku dh regular semula skg.
Weekend baru2 ni aku ada rasa mual2 n pening.dan sangat sensitif kat bau-bauan.Sampai bau durian pun rsa nk muntah.sampai la ari isnin.then selasa tu dh ok..
Aku cite kat doc then doc suh aku buat UPT..resultnye -ve.....sangat kecewa................
Doc scan pon xd pape lagik............Pastu doc ckp tgu 2minggu lagi..kalo xperiod gak,wat UPT skali lagi...............Adui.......bila la nak berisi nih..........Mengidam tu xyah cakap la...macam2 rasa nk makan.....

No comments:

Post a Comment